Udžbenici i ICT u nastavi matematike

U okviru ove panel diskusije otvorit ćemo temu udžbenika i ICT-a u nastavi matematike sa posebnim fokusom na udžbenike za gimnazije i srednje škole. Razgovarat ćemo o tome šta su osobine dobrog udžbenika i zbirke zadataka za matematiku, šta se to promijenilo posljednih decenija i kakva su danas očekivanja učenika i nastavnika od udžbenika. Odobreni udžbenici za srednje škole u Kantonu Sarajevo svoje prvo izdanje imali su 1998. godine i očekivano je zapitati se koliko su oni danas relevantni? U svijetlu ove informacije potražit ćemo odgovor na to kakve su obaveze obrazovnih vlasti i BiH u primjeni Zajedničke jezgre bazirane na ishodima učenja i kakva je perspektiva razvoja  udžbeničke politike na nivou preduneiverzitetskog obrazovanja u Kantonu Sarajevo. Nastava na IB i Cambridge programima odvija se uz korištenje udžbenika i ICT-a koji su bazirani na drugačijim konceptima, pa će svakako biti initeresantno uporediti udžbenike na ovim programima i nacionalnom programu. Još jedno bitno pitanje koje se tiče udžbeničke literature je koliko  primjeri i zadaci u postojećoj literaturi podržavaju primjenu matematike koja je, danas više nego ranije, vidljiva i sveprisutna u svijetu koji nas okružuje? Da li je moguće steći osnove finansijske pismenosti, potrebne svakome od nas, kroz nastavu matematike i kako ovu ali i neke druge teme uvrstiti u udžbeničku literaturu?

Ovo su neka od pitanja na koje će odgovarati naše panelistice, a publika je svako pozvana da nam se pridruži.

Panelisti:

  • Mr. Lejla Tuzlak, profesorica matematike,  Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo
  • Dženeta Ajanić, profesorica matematike, Druga gimnazija
  • Mr. Lejla Hujdur, profesorica matematike, Srednja ekonomska škola
  • Elvira Hadžiabdić, profesorica matematike, Prva bošnjačka gimnazija
  • Prof. dr. Manuela Muzika Dizdarević, doktor matematičkih nauka, Prirodno-matematički fakultet Univerziteta u Sarajevu
Podijelite ovu vijest