Obrazovanje nastavnika matematike

U okviru ove panel diskusije bavimo se pitanjima adekvatnog inicijalnog i kontinuiranog obrazovanja nastavnika matematike. Šta sve treba znati nastavnik matematike, koji su nedostaci, a koje dobre strane trenutno postojećeg inicijalnog obrazovanja nastavnika, te koje promjene su potrebne? Također obrađujemo i temu kvalitete kontinuiranog obrazovanja nastavnika matematike, koje se obavlja u vidu različitih seminara i edukacija organizovanih od strane Ministarstva, fakulteta, ali i brojnih nevladinih organizacija. Koji su novi trendovi u obrazovanju nastavnika, te da li inicijalno i kontinuirano obrazovanje priprema nastavnike za promjene u obrazovanju, koje dobre prakse u obrazovanju iz matematike i obrazovanju nastavnika matematike postoje u drugim zemljama i da li se mogu primijeniti u našem obrazovnom sistemu, samo su neka od pitanja na koja će odgovarati naše panelistice, a publika je pozvana da se pridruži i postavi i svoja pitanja.

Panelistice:

  • Prof. dr. Lejla Smajlović, doktor matematičkih nauka, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
  • Prof. dr. Dženana Husremović, doktor psiholoških nauka, prorektorica za nastavu i studentska pitanja Univerziteta u Sarajevu, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu
  • Zubejda Puščul, magistar matematike nastavnog smjera, JU SŠC “Nedžad Ibrišimović”
  • Emina Karajica, diplomirani profesor matematike, Prva bošnjačka gimnazija
  • dr. Dina Kamber Hamzić, doktor matematičkih nauka u obrazovanju, Prirodno-matematički fakultet Univerziteta u Sarajevu
Podijelite ovu vijest