Radionica za nastavnike/ce i profesore/ice matematike

Dostupni materijali za radionice Dobre prakse u nastavi matematike

Putem naše web stranice u dijelu VM materijali - Dobre prakse u nastavi matematike dostupne su prezentacije sa održane radionice Dobre prakse u nastavi matematike. Vjerujemo da će biti od koristi onima koji nam se ovaj put nisu bili u prilici pridružiti. 

Prvi dan, radionice su držale nastavnica Nada Sokolović iz OŠ Osman Nakaš (Plickers i tehnike za formativno praćenje), profesorica Senadina Ljubović Kovačević iz Gimnazije Muhsin Rizvić Kakanj (Društvene igre u nastavi matematike), te nastavnica Mirela Avdibegović iz OŠ Pofalići (Primjena Robocompassa u nastavi matematike). Nada Sokolović je učesnicima praktično pokazala kako napraviti test u aplikaciji Plickers te kako ga koristiti u učionici kao podršku formativnom praćenju. Osvrnula se kratko i na druge tehnike formativnog praćenja. Senadina Ljubović Kovačević je učesnicima pokazala primjere društvenih igara u nastavi matematike koje je osmislila zajedno sa učenicima, te objasnila metod rada i ocjenjivanja na času kada se koriste društvene igre. Potom su učesnici u grupama osmislili svoje društvene igre i predstavili ih kolegama. Mirela Avdibegović je predstavila aplikaciju Robocompass, objasnila osnovne naredbe i mogućnosti ove aplikacije, a potom su učesnici, uz Mirelino vodstvo, sami uradili nekoliko konstrukcija u Robocompassu.

Drugi dan, radionice su održale profesorica Lejla Hujdur iz Srednje ekonomske škole Sarajevo (Projektni zadaci u nastavi matematike), nastavnica Alma Aljović iz Sedme osnovne škole Ilidža (Kreiranje interaktivnih sadržaja uz Curipod), te profesorica Dženeta Ajanić iz Druge gimnazije Sarajevo (Konceptualno razumijevanje matematike. Kako podučavati?). Lejla Hujdur je objasnila formu i prednosti primjene projektnih zadataka, a potom su učesnici u grupama analizirali i svojoj nastavi prilagođavali pripremljene primjere projektnih zadataka. Alma Aljović je pokazala kako kreirati interaktivne prezentacije i kvizove uz pomoć Curipoda, te su učesnici i sami isprobali navedenu aplikaciju. Dženeta Ajanić je objasnila razliku između tradicionalnog i konceptualnog podučavanja, prednosti konceptualnog podučavanja, te je pokazala neke primjere provjere konceptualnog znanja i razumijevanja.

Podijelite ovu vijest